Buna ziua dnul/ dna Sunt Angelica Jilaveanu, customer care in cadrul clinicii Novus Medical si va contactez din responsabilitatea mea de a afla cat de multumit/a ati fost de serviciile oferite in urma vizitei.

Va informez ca acest apel este inregistrat, cu acordul dvs.

1. Cât de mulțumit/ă sunteți de clinica Novus Medical, per ansamblu?

2. Cât de mulțumit/ă sunteți de profesionalismul medicului care v-a acordat consultația?

3. Cât de mulțumit/ă sunteți de abilitățile de comunicare ale medicului?

4. Cât de mulțumit/ă sunteți de implicarea asistenței medicale în cadrul consultului/a procesului de recoltare?

5. Cât de mulțumit/ă sunteți de amabilitatea personalului de la recepție?

6. Cât de mulțumit/ă ați fost de locația clinicii (ambianță, curățenie)?

7. Cât de mulțumit/ă sunteți de rapiditatea și flexibilitatea în a găsi o programare conform nevoilor dvs.?

8. Cât de mulțumit/ă sunteți de timpul de așteptare până la preluarea în cabinet?

9. Ce ne puteți spune despre experiența din cadrul clinicii?

10. Care este probabilitatea să ne recomandați și altor persoane?

11. Ce putem face în plus pentru a fi pe deplin mulțumit/ă și a ne recomanda familiei, prietenilor sau colegilor dvs.?

Rezumat:

12. Ce apreciați la Novus?

13. Care aspecte nu v-au plăcut la Novus?

14. În următoarele 6 luni ce alte servicii medicale aveți nevoie dvs sau familia dvs?

15. Servicii accesate în cadrul clinicii Novus Medical

16. Vârstă

17. Categorie

18. Mediu

19. De unde ați aflat de clinica Novus Medical?

Va multumesc pentru timpul acordat si dorinta de a ne ajuta in misiunea noastra, si anume servicii medicale centrate pe nevoile pacientilor.

Periodic transmitem acest chestionar de satisfactie si intr-o modalitate automata, respectiv sms. Daca fata de cele spuse in aceasta convorbire mai sunt aspecte de adaugat, va rog sa-l completati!